Wie we zijn

Gerard foto
linked-in
De oprichter, Gerard Groenewegen, heeft een academische achtergrond in Management Wetenschappen.

Na een start als een HTS-ingenieur technische computerkunde (1988) heeft hij diverse vervolg opleidingen gevolgd op het gebied van bedrijfskunde, organisatiekunde, ICT, projectmanagement en communicatievaardigheden. In 2004 heeft hij een MBA op het gebied van strategisch management gehaald.
In 2011 heeft hij een MSc op het gebied van management wetenschap gehaald met de specialisatie innovatiemanagement.
Na in eerste instantie technisch uitvoerende functies te hebben uitgevoerd heeft hij een carrière opgebouwd in project-,business- en algemeen management binnen diverse grotere bedrijven.
De meeste werkervaring heeft hij opgedaan als manager binnen de ICT-dienstverlening, die zich richt op de grotere bedrijven en overheden in Nederland en die diensten aanbiedt op projectbasis, op detacheringbasis en op managed services gebied.
Met Consurgo wil hij zijn eigen kennis en ervaring inzetten voor het succes van projecten, organisaties en mensen die daarbij betrokken zijn. Hierbij staat resultaat, een ‘can-do’ mentaliteit en teamwerk voorop.

Dicks foto
linked-in
Dick Groenewegen, is een HTS-ingenieur technische bedrijfskunde met een universitaire BSc. Arbeid Organisatie en Management.

Hij heeft diverse vervolg opleidingen gevolgd op het gebied van logistiek, SAP, projectmanagement en verandermanagement.
Na in eerste instantie uitvoerende functies te hebben uitgevoerd in de logistiek binnen de Directie Materieel van de Koninklijke Landmacht heeft hij hier een carrière opgebouwd in project -en programmamanagement.
Dick heeft sinds 2012 ervaring opgebouwd als Project -en inkoopondersteuner in interim functies bij de Diverse Ministeries,Politie, NS Nedtrain, Universiteit Utrecht, Scheepvervoerder Dockwise, Direct Wonen en een Machinebouwer.
Met Consurgo wil hij zijn kennis en ervaring inzetten voor het succesvol implementeren van projecten op het gebied van de logistiek, ICT, inkoop en techniek. Hierbij staat een tevreden klant, met een succesvol eindresultaat binnen de gestelde parameters, centraal.

Lies2 foto
linked-in
Liesbeth van der Waart, heeft een academische achtergrond in bestuurskunde (Europese studies).

Zij heeft daarnaast een post-HBO opleiding gedaan op het gebied van de communicatiekunde, momenteel volgt ze een academische leergang op het gebied van de strategische HRM.
Liesbeth is een enthousiaste en gedreven HRM & Recruitment Specialist met organisatietalent. Een gesprekspartner op niveau, zeer sterk op verbinding en met oog voor business en mens. Liesbeth heeft ervaring opgebouwd in diverse HR en Recruiter functies en rollen bij o.a. Ernst & Young, McKinsey & Company, Achmea, DNB, PostNL, een ROC en de ING. Daarbij is ze niet alleen verantwoordelijk geweest voor uitvoerende recruiting, interne mobiliteitstrajecten maar ook voor het inrichten, regisseren, managen van het gehele recruitment/werving & selectieproces en advisering hierover. Op HR gebied heeft ze ervaring met het inrichten van functie- en competentiehuizen en profielen, personeelsreorganisaties, het activeren van Talent management en het opzetten en inrichten van Employer Branding.
Met Consurgo wil ze graag haar kennis en ervaring inzetten voor het succesvol oplossen van werving & selectie en gerelateerde HRM vraagstukken. De beste match tot stand brengen tussen mens en werk, het duurzaam inzetbaar houden van personeel, en het structuur aanbrengen in competentiemanagement en werving & selectieprocessen. Sturen op kwaliteit, effectiviteit, doorlooptijd en kosten is hierbij essentieel.